14 Eylül 2008 Pazar

YENİ BİR DÖNÜŞ

Aslında farklı şeyleri aynı yerde birleştirmeyi hiç sevmem;Çok farklı kitapları aynı yerde barındırmak gibi.Ondan dolayı farklı konularda yazabilieceğim 3 blok üzerinde çalıştım.Herşeyin yazıldığı yerin konu konu ayrılmasını istiyorudum.Ama şimdi çok gereksiz geldi ve diğer iki biloğumu ana blokta birleştirdim.
Blok uzun bir süredir olmasına rağmen sadece 1 tane yazdığım hikayeyi koymuştum.Bu bloğa başlarken amacım sürekliliği olan hikayeler yazmaktı fakat bir türlü uğraşamadım.(tembellikten)Şimdi diğer yazacağım şeylerle beraber birleştireceğim.
Amacım bu birleşmeden sonra fotoğraf üzerine öğrendiğim faydalı ve pratik bilgileri,istanbula yakın altarnatif gezi yerlerini,yazabilirsem hikayeleri ve bana göre yeşil bir sayfa yaratmaya çalışacağım.
Bu bir ikinci bahar başlangıç yazısı gibi oldu umarım sahte ve yanıltıcı bir bahara dönüşmez...Herkeze sevgiler...Takip edin Çoming Soon:)

Hiç yorum yok: